رفتن به مطلب
برنامه نویسی من
Mostafa

ذخیره‌ی خودکار فایل‌ها در هارددیسک در آفیس

پست های پیشنهاد شده

در آفیس ۲۰۱۳ هنگامی که از تب File بر روی Save کلیک می‌کنید علاوه بر امکان ذخیره‌ی فایل بر روی هارددیسک، می‌توان فایل را به طور مستقیم بر روی سرویس ذخیره فایل آنلاین SkyDrive نیز ذخیره کرد. در صورتی که هیچگاه از این سرویس استفاده نمی‌کنید و همواره از هارددیسک خود برای ذخیره فایل‌ها استفاده می‌کنید در این ترفند به نخوه ی ذخیره‌ی خودکار فایل‌ها در هارددریسک در آفیس ۲۰۱۳ حواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدانرم‌افزار دلخواه خود در مجموعه آفیس را اجرا کنید (به عنوان مثال Word 2013).
سپس در تب File بر روی Options کلیک نمایید.
در مرحله‌ی بعد از قسمت سمت چپ پنجره، بر روی Save کلیک کنید.
اکنون گزینه‌ی Don’t show the Backstage when opening or saving files را یافته و تیک آن را فعال کنید.
سپس بر روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.
از این پس در صورتی که در تب File بر روی Save کلیک کنید پنجره‌ی ذخیره‌ی فایل بر روی هارددیسک نمایان می‌شود.
لازم به ذکر است با فعال‌سازی این گزینه در صورت کلیک بر روی Open در تب File نیز مستقیماً فایل‌های موجود در هارددیسک برای باز شدن نمایش داده می‌شوند و دیگر خبری از SkyDrive نیست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...